Moccasin

Äntligen börjar man ana våren och det gillar vi!
Nu kan man börja sitta invirad i filt på uteserveringar och njuta av solen och en god fika.
Vårt nästa stopp blev Moccasin som ligger strax bakom Davidhallstorg och bara ett stenkast från Operan.

Ett jättemysigt ställe med trevlig personal. Vi satt på deras mysiga uteservering med varsin filt och njöt av varm choklad, och två olika sorters chokladkakor. Det fanns inte så mycket att välja mellan men ibland kan det vara positivt, för det första är det lättare att bestämma sig och för det andra så kanske man lägger ner mer krut på de få kakor man har, så att de blir riktigt goda.
Tyvärr var priserna här höga om man jämför med de andra fiken vi testat hittills. Att betala 80 riksdaler för en fika (varm choklad+chokladkaka) är i dyraste laget.
Ibland kan man kanske känna att man vill unna sig något extra...
Fikan var i alla fall väldigt god och vi hade det riktigt mysigt i den gosiga soffan som vi satt i.
Vårt omdöme blir:

Gott * * * * 
Hygien * * * * *
Personal * * * * *
Miljö * * * *
Priser * *

Kommentarer
Postat av: Evangelina

Åhja! Vr är grejengrejengrejen! Men, jag undrar: vad gör dig lycklig? Och vad gör du för att sprida lyckan omkring dig? Vore så fint att få veta! Och tror att om du vet vad som gör dig lycklig är det lättare att bli det :) Puss, peace o veganlycka :D

2010-04-07 @ 19:42:24
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Tjenixen du

Har aldrig varit här hos er

Verkar en bra blogg passar mig superbra eftersom jag är ute mkt på olika fik

Kaffehörnan kallar jag mig

Ha de bra

Ja Mormors har man varit på några gånger

2010-04-07 @ 23:27:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0