Välkommen till vår nya blogg!

På denna sidan startar vi nu vårat projekt arbete.
Vi är två tjejer som går tredje året på gymnasiet.
Vårt projektarbete kommer att gå ut på följande:
- Vi testar 10 olika fik i Malmö
- Vi recenserar och skriver omdömen och lägger ut bilder här på vår blogg
- Ni får tycka till och är det något fik ni vill att vi ska testa så skriv förslag till oss!
- När vi är klara med vårt projekt kommer vi att ha en liten vernisage där alla är välkomna
Vi hoppas att detta blir en rolig blogg och att många kommer att kika in på den med jämna mellanrum för att få lite tips om vilket fik man ska välja i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Kicki Johansson

Fint! Testa Chez Madame på Karlskronaplan. Det är fantastiskt trevligt fik!

2009-11-06 @ 10:09:58
Postat av: jennifer

skit bra! jag tror nog att EH vinner dock :P

2010-01-19 @ 21:09:41
URL: http://jencity.blogg.se/
Postat av: Lasse Larsen

En mycket trevlig blogg, med fina bilder och användbara tips.

Testa gärna bakom muggen, den kan ligga bra till

2010-01-22 @ 12:34:17
Postat av: TEEBE

Skönt val av projektarbete :)



PEACE



2010-04-07 @ 19:47:49
URL: http://locopilla.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Gud va härligt med denna blogg

Jag gillar fika

De hade varit trevligt o komma på

Finns de möjlighet att få följa med o fika någongång

Skicka gärna ett mejl till mig

kram från mig

2010-04-07 @ 23:31:54
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0